tisdag 30 december 2008

Ingen Fernie

Sitter nu här med en äggmacka och dricker lite kaffe, Kaffet är väldigt svagt i detta landet likaså osten och ölen men det får gå. Tabitha känner sig bättre idag, hon hade riktigt ont i halsen igår och feber men idag skall hon med ut i backen. Det blir inge Fernie idag heller för det har snöat grymt mycke inatt igen så det är fortfarande lavinfara. Har säkert kommit mer än 10cm här så det kommer bli gött att åka här i Kimberly idag. Nu måste jag snabba mig och ta på mig för vi skall dra snart. Vädret är bra idag så vi skall försöka ta lite schyysta bilder från backarna. Gotta go now!!!

9 kommentarer:

  1. Ojoj vad det snöar. Synd att det inte blir något fernie. Men det blir nog bra åkning där ni är idag. Vi vill se lite häftiga egeninspelade snowboardfilmer efter dagens åk.

    Hälsa alla.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Till er alla kommer här en hälsning från Greta Bond. Hon blev glad då jag berättade att Andreas blivit säkrare på Fakie. Hon gladdes också åt att Robin åker så coolt i pisterna...Till sist undrade hon varför Christian åkte omkring i en pyjamas

    :-)

    Jo faktiskt hon hälsade till er...

    SvaraRadera
  4. Jag visste inte att Christian hade tid att spela in en musikvideo också?

    Klicka här för bevis


    http://se.youtube.com/watch?v=ll77ckc3U7g

    SvaraRadera
  5. bithas vanliga otur att bli sjuk...hoppas du blir frisk

    SvaraRadera
  6. Lilla tabbe menar du att bli sjuk så här. Och jag som inte kan komma och gosa med dig. Du är alldeles för långt borta.. Förresten så går det riktigtr bra artt sova på golvet, är bra för min rygg säger min extramate woff på dig

    SvaraRadera
  7. Woff Chris. Har hört att du har en apa under mössan. Varför??

    SvaraRadera
  8. Cris, har hört att du har en apa under kepsen. Gillar den snowboard??

    SvaraRadera