tisdag 23 december 2008

Check in


nu skall vi checka in

7 kommentarer:

  1. Vikken bilfärd hem....Blixthalka på vägarna. I skåne och Kronoberg låg bilarna i diket lite här och där.
    Jag gjorde rätt val jag skippade Väg 23 (= småvägar)tog E6->E4->Traryd hem. I höjd med Örkeljunga fick jag veva ner rutan och slå mig i ansiktet för att hålla mig pigg.

    SvaraRadera
  2. Kom att tänka på en sak. När jag räknar in alla inklusive fotografen (Andy) så ser jag att Robin redan kommit på avvägar. Hamnade han på fel tåg....Står han i Eslöv nu?

    SvaraRadera
  3. hoppas ni nu får de riktigt bra!!! inte alls avis..nej då....:( åk mycke för mej me!!!!
    kul o få va me lite på resan o se va ni hittar på!!! stooora kramar till er alla ffrån mej...:)

    SvaraRadera
  4. Har redan blivit beroende av er blogg. Väntar redan på att få läsa mer, har ju väntat hela dagen!!!!
    Puss från Itte

    SvaraRadera
  5. Ha det så kuul! Lägg in flera bilder snart :D

    //Fam. Nagy + yvonne

    SvaraRadera
  6. Man undrar....sover ni bort ert liv. Sidan är inte uppdaterad på me än 1 dygn. Kom igen nu bloggers. Vi förväntar oss uppdateringar 3 ggr. per dag. ;-)

    SvaraRadera